Vestit polo

(al final en castellano)

Fa dies que no publicava res perquè no tinc gaire temps per a cosir i el poc temps que tinc el dedico a calcar i enganxar patrons, cosa que no m’agrada gens. Però les noies del Blog de Fans de Ottobre van organitzar un Cose Conmigo estupendo amb col·laboració de La Inglesita per a aprendre a fer una tapeta tipus polo amb el seu coll i no podia deixar-ho passar. Moltes gràcies per organitzar aquestes coses!

Amb les indicacions que donen al blog no vaig tenir cap problema per a fer la tapeta ni el coll però vaig voler arrodonir una mica les puntes del coll i l’efecte no és l’esperat, sembla un coll normal que no hagi sortit bé. Per al proper la corba al faré més gran i no faré el pespunt de càrrega fins que no hagi cosit la corba sencera. A veure si així va millor. Per tancar el coll dos snaps blaus, els que ella ha triat, tot i que crec que estarà sempre obert.

dsc_3233.jpg

El pespunt vist del coll i la costura del ribet que tapa la costura del coll amb el cos les he fet amb el peu compensat, una amb el de 5mm i l’altra amb el de 1mm, i m’encanta com queda. De fet, la del ribet hauria estat molt difícil de fer sense aquest peu perquè és bastant gruixut i la diferencia d’alçada es nota molt.

El polo és per nen i jo tinc una nena, així que l’he canviat una mica i l’he allargat per a fer-lo vestit. He volgut mantenir les obertures del baix perquè al ser bastant estret vaig pensar que així seria més còmode i crec que l’he encertat.

dsc_3256.jpg

dsc_3250.jpg

Crec que ha quedat una mica llarg, sobretot si li veig parada però quan es mou li veig millor i no sé si l’acabaré escurçant o no.

dsc_3237.jpg

M’ha agradat molt participar-hi, sempre s’aprenen coses noves. No deixeu de visitar el recopilatori que segur que hi ha versions molt xules. 

Aprofito per enllaçar amb el Menuda Inspiración a veure que hi ha avui.

Patró: Surf Boards (8), Ottobre Design 3/2017
Teles: Semarreta estampada, Semarreta blanca i puny blanc de La Casa del Retall


Hace días que no publicaba nada porque no tengo mucho tiempo para coser y el poco tiempo que tengo lo dedico a calcar y pegar patrones, lo que no me gusta nada. Pero las chicas del Blog de Fans de Ottobre organizaron un Cose Conmigo estupendo con colaboración de La Inglesita para aprender a hacer una tapeta tipo polo con su cuello y no podía dejarlo pasar. Muchas gracias por organizar estas cosas!

Con las indicaciones que dan en el blog no tuve ningún problema para hacer la tapeta ni el cuello pero quise redondear un poco las puntas del cuello y el efecto no es el esperado, parece un cuello normal que no haya salido bien. Para el próximo la curva la haré más pronunciada y no haré el pespunte de carga hasta que no haya cosido la curva entera. A ver si así sale mejor.

El pespunte visto del cuello y la costura del ribete que tapa la costura del cuello con el cuerpo las he hecho con el prensatelas compensado, una con el de 5mm y la otra con el de 1mm, y me encanta como queda. De hecho, la costura del ribete habría sido muy difícil de hacer sin este pie porque es bastante grueso y la diferencia de altura se nota mucho.

Para cerrar el cuello dos snaps azules, los que ella ha elegido, aunque creo que estará siempre abierto.

El polo es para niño y yo tengo una niña, así que lo he cambiado un poco y lo he alargado para hacerlo vestido. He querido mantener las aberturas del bajo porque al ser bastante estrecho pensé que así sería más cómodo y creo que he acertado.

dsc_3248-e1499676642110.jpg

Creo que ha quedado un poco largo, sobre todo si le veo parada pero cuando se mueve lo veo mejor así que no sé si lo acabaré acortando o no.

Me ha gustado mucho participar, siempre se aprenden cosas nuevas. No dejes de visitar el recopilatorio que seguro que hay versiones muy chulas.

Aprovecho para enlazar con el Menuda Inspiración a ver que hay hoy.

dsc_3244.jpg

Anuncios

6 comments

  1. T’ha quedat molt bé, potser sí que podria ser una mica més curt, però només una mica, pel que no crec que valgui la pena escurçar-lo, es veu molt bé també així!

    Le gusta a 1 persona

  2. Te ha quedado precioso!! En versión vestido queda super bonito.
    Muchas gracias por seguir el CC, nos encanta ver vuestros resultados.
    Mucha suerte con el sorteo!!
    Besos

    Le gusta a 1 persona

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s