Meadow Flowers en versió semarreta

(al final en castellano)

Avui us ensenyo una semarreta molt fresqueta feta amb un patró de vestit de l’última Ottobre, la 3/2017.El patró és el Meadow Flowers (14) i és un vestit amb dues capes lligat als hombros amb dues cintes. És un vestit molt bonic, però crec que la meva nena és massa petita per a treure-li partit i, degut a l’estructura que té, he pensat en fer-ne la versió brusa aprofitant la part superior del patró.

Però llavors he trobat aquesta tela que és un reste d’una semarreta que em vaig fer l’estiu passat per a mi. És un punt de viscosa que em va agradar més a la tenda que a casa però que té moltíssima caiguda i és molt finet. Ideal per als calors que estem passant. He pensat que podria fer una versió del patró amb aquesta tela, simplicant-lo i així acabar la tela.

dsc_3125.jpg

Originalment el cos superior va forrat i jo no ho he fet. El bies és d’una altra tela de punt de viscosa verd, amb el que també he rematat l’obertura de l’esquena.

dsc_3139.jpg

Les tires queden massa gruixudes i per això no li he fet els llacets. M’agrada com queden.

El baix està rematat amb una vora enrotllada que he fet amb una puntada zig-zag junteta (he posat 1.3 a la meva màquina) i el premsateles de fals overlock. Aquest premsateles m’encanta i el faig servir moltíssim. Per a fer la vora només cal superposar una mica la tela al premsateles i ell sol “l’enrotlla” i no cal ni tant sols tallar res. Us ensenyo com l’he fet (no sé si s’aprecia gaire) i com queda.

DSC_3088

El resultat és una semarreta que li va clavada, ideal per a donar moltes voltes.

Enllaço amb el Blog de Fans de Ottobre i el Menuda Inspiración.

Teles: Punt de viscosa de la Casa del Retall
Patró: Meadow Flowers (14), Ottobre 3/2017


Hoy os enseño una camiseta muy fresquita hecha con un patrón de vestido de la última Ottobre, la 3/2017.

El patrón es el Meadow Flowers (14) y es un vestido con dos capas atado a los hombros con dos cintas. Es un vestido muy bonito, pero creo que mi niña es demasiado pequeña para sacarle partido y, debido a la estructura que tiene, he pensado en hacer la versión blusa aprovechando la parte superior del patrón.

Pero entonces encontré esta tela que es un resto de una camiseta que me hice el verano pasado para mí. Es un punto de viscosa que me gustó más en la tienda que en casa pero que tiene muchísima caída y es muy fino. Ideal para los calores que estamos pasando. He pensado que podría hacer una versión del patrón con esta tela, simplificándolo y así terminar la tela.

Originalmente el cuerpo superior va forrado y yo no lo he hecho. El bies es de otra tela de punto de viscosa verde, con la que también he rematado la apertura de la espalda.

Las tiras quedan un poco gruesas y por eso no le he hecho los lazos. Me gusta como quedan.

El bajo está rematado con un dobladillo enrollado que he hecho con la puntada zigzag estrecha (he puesto 1.3 en mi máquina) y el prensatelas de falso overlock. Este prensatelas me encanta y lo uso muchísimo. Para hacer el dobladillo basta superponer un poco la tela al prensatelas y él solo “la enrolla” y no hay ni siquiera que cortar nada. Os enseño como lo he hecho (no sé si se aprecia mucho) y como queda.

El resultado es una camiseta que le va clavada, ideal para dar muchas vueltas.

volta1-ANIMATION

Enlazo con el Blog de Fans de Ottobre y el Menuda Inspiración.

Anuncios

11 pensamientos en “Meadow Flowers en versió semarreta

    1. Cristina Autor de la entrada

      Gràcies! La veritat és que fer-la com dic a l’entrada és super fàcil, però ha de ser amb aquest prensateles. Avui en faré una altra amb un punt més gruixudet, a veure si també queda tant bé!

      Me gusta

      Responder
  1. Caprichos Azules 💙

    ¡Hola! A mí también me gusta mucho coser, y ahora no paro de hacerme cosas! Alguna vez he trabajo con viscosa y la verdad que ese tipo de tela me encanta no sólo por la caída que tiene sino porque es muy fácil de manejar.
    Lo que no domino mucho son los diferentes prensatelas que tiene la máquina 😅
    ¡El resultado final te ha quedado muy bien! 👏🏼

    Le gusta a 1 persona

    Responder

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s