Brusa Tiny Boats

(al final en castellano)

Aquesta brusa em va agradar en quan la vaig veure a la revista i de seguida la vaig posar a la llista de pendents. És el model 28 de la última Ottobre, la 3/2017. 

La tela és un cotó molt finet i està pensada com a conjunt dels últims pantalons que li vaig fer i que podeu veure aquí. Primer vaig pensar amb un plumetti blanc amb puntents però no el vaig trobar quan vaig anar a comprar i vaig triar aquesta tela amb un estampat molt discretet, tant discret que a les fotos ni s’aprecia.

Per aquesta brusa havia de ser una tela molt primeta per aque el fruncit del coll i les mànigues quedés bé. Aquest fruncit està fet tal com diu a la revista, posant l’elàstic casat amb el marge de costura i doblegat sobre si mateix, de manera que es cus alhora la tela i l’elàstic, que queda fixat i fa un fruncit uniforme i molt bonic. Però amb aquest sistema necessites quatre mans, almenys per a l’escot, i em va haver d’ajudar el “pare de la criatura”.

escot

Amb les mides de la revista va quedar massa escotat, tant que li queia tota l’estona i sempre portava l’ombro a l’aire i no m’agradava gens. Vaig haver de desfer i vaig escurçar la goma 6 cm respecte el que deia la revista. Ara trobo que el fruncit queda massa apretat per la mida de la tela, però li cau millor.

Les botes d’aigua són el preu a pagar per a poder fer les fotos!

Una brusa que segur que repetiré amb algun estampat més alegre i que enllaço al blog de fans de l’Ottobre.

Vaig a veure que hi ha al menuda inspiración d’avui.

Tela: Algodón de Ribes y Casals
Patró: Tiny Boats (28) de la Ottobre 3/2017


Esta blusa me gustó en cuanto la vi en la revista y enseguida la puse en la lista de pendientes. Es el modelo 28 de la última Ottobre, la 3/2017.

La tela es un algodón muy fino y está pensada como conjunto de los últimos pantalones que le hice y que puedes ver aquí. Primero pensé con un plumetti blanco con puntitos pero no lo encontré cuando fui a comprar y elegí esta tela con un estampado muy discreto, tan discreto que en las fotos ni se aprecia.

Para esta blusa tenía que ser una tela muy fina para que el frunce del cuello y las mangas quedara bien. Este frunce está hecho tal como dice en la revista, poniendo el elástico casado con el margen de costura y doblado sobre sí mismo, por lo que se cose a la vez la tela y el elástico, que queda fijado y hace un frunce uniforme y muy bonito. Pero con este sistema necesitas cuatro manos, al menos para el escote, y me tuvo que ayudar al “padre de la criatura”.

Con las medidas de la revista el escote quedó demasiado ámplio, tanto, que le caía todo el tiempo y siempre llevaba el hombro al aire y no me gustaba nada. Tuve que deshacer y acortar la goma 6 cm respecto a lo que decía la revista. Ahora encuentro que el frunce queda demasiado apretado para el tamaño de la tela, pero le cae mejor.

Las botas de agua son el precio a pagar para poder hacer las fotos!

Una blusa que seguro que repetiré con algún estampado más alegre y que enlazo el blog de fans del Ottobre.

Voy a ver que hay en el menuda inspiración de hoy.

7 pensamientos en “Brusa Tiny Boats

    1. Cristina Autor de la entrada

      Moltes gràcies! A mi que sigui àmplia ja m’agrada però el coll era desproporcionat. De tota manera amb 3 o 4cm menys de goma crec que n’hi ha prou. 6 cm és una mica massa.

      Me gusta

      Responder
  1. Fans De Ottobre

    Preciosa!! Es la típica camisa que todas tenemos en retina de cuando éramos peques, bonita, romántica y super fresca….
    Le sienta genial a tu peque.
    Gracias por enlazar en Fans de Ottobre, nos encanta viajar en el tiempo con vuestras costuras.
    Besos

    Le gusta a 1 persona

    Responder

Responder

